عکسهای جدید بازیگران سینمای ایران

اخبار و عکس های دیدنی از بازیگران و هنرمندان ایرانی

عکسهای جدید بازیگران سینمای ایران

اخبار و عکس های دیدنی از بازیگران و هنرمندان ایرانی

علت قطع شبکه های تلویزیونی GEM چیست






پخش شبکه تلویزیونی جم می (GEM ME) از شنبه شب گذشته به طور ناگهانی متوقف شد
پشت پرده شبکه تلویزیونی فارسی‌زبان خبر ساز این روزها چه می‌گذرد؟

سینمای ما- پخش شبکه تلویزیونی جم می (GEM ME) از شنبه شب گذشته به طور ناگهانی متوقف شد تا حاشیه‌های این کانال، پس از قطع سریال ترکیه ای «حریم سلطان»، دستگیری دوبلورهای زیرزمینی این مجموعه و تغییر دوبله سریال عمر گل لاله همچنان تداوم یابد!

بینندگان شبکه تلویزیونی ماهواره ای فارسی زبان جم، حوالی ساعت 23 شنبه 23 دی ناگهان به جای بازپخش سریال «ایزل»، با تصویر کالر‌بار مواجه شدند؛ آن هم بدون هیچگونه توضیحی در باب چرایی قطع شدن این کانال. حال آن‌که گردانندگان این شبکه ماهواره‌ای، چندی قبل در پی بازداشت تعدادی از دوبلورهای سریال حریم سلطان در استودیویی واقع در منطقه فرمانیه، هر چند اشاره ای به این اتفاق نکردند، اما دست کم با زیرنویس از مخاطبان خود خواستند برای تماشای سری جدید آن «صبوری» به خرج دهند! این بار اما خبری از اطلاع رسانی در شبکه به چشم نمی خورد.

اگرچه این بی خبری بلافاصله با ارائه توضیحی در سایت شبکه مذکور جبران شد. سایت شبکه جم دلیل این مسئله را نقل و انتقال های صورت گرفته، بحران اقتصادی جهانی و ارائه برنامه‌هایی با کیفیت تر به بینندگان عنوان کرده است. اما این توضیح نیز برای کسانی که اخبار این کانال ماهواره‌ای و گروه جم را تعقیب می‌کنند، زوایای ابهام‌آمیزی دارد که البته واقعیت ماجرا را باید در موارد دیگری جست وجو کرد.

گروه تلویزیونی جم که از طریق ماهواره یاه ست آغاز به کار کرد، تا چندی پیش وظیفه روی ایر بردن و انجام پروایدرها برای شبکه‌ها را نیز در ید قدرت خود داشت. با این حال این شرکت ماهواره‌ای اماراتی، شبکه جم را کنار زده و شرکت دیگری را جایگزین آن کرده است که از حیث مالی و اعتباری، ناکامی تمام عیاری برای گروه جم بود. انتقالی که به گفته طرف اماراتی، ریشه در رویدادهای سیاسی و تحریم های اخیر دارد؛ اما در واقع نوعی شکستن قدرت گروه جم بوده است. اتفاقی که پخش این شبکه روی ماهواره هاتبرد را نیز با مشکل مواجه کرده است.

گروه جم اخیراً با کنار رفتن سارا رهبری، یکی از واسطه های روپرت مرداک، غول رسانه‌ای جهان بیشتر از پیش نیز با مشکلات عدیده‌ای دست به گریبان شده است. چهره‌ای که از او به عنوان مدیر فنی شبکه ماهواره‌ای فارسی وان یاد می‌شود و با کنار رفتن از شبکه جم می، به نوعی حمایت‌های مرداک را نیز با خود برد!

همه این موارد سبب شده تا شبکه جم بحران های متعددی را تجربه کند که در نهایت منجر به حذف از روی هاتبرد شده و روشن هم نیست که این توقف پخش تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. به ویژه که چندی قبل نیز، دیگر رسوایی این شبکه در تلاش برای جذب سرمایه ایرانیان به خارج از کشور از طریق پخش آگهی‌های بازرگانی در قالب چند شرکت سهامی رقم خورد. اتفاقی که مدیران این شبکه (خانواده کریمیان) را پس از بحران‌های متعدد، باز هم در برابر افشاگری گسترده ای قرار داد که آنان را متهم به طراحی نقشه برای خروج سرمایه ایرانیان به دبی می کرد.

در هر حال باید دید این شبکه ماهواره ای که با دوبله و پخش سریال های اغلب ترکیه ای و اخیراً آمریکایی، سعی در جذب توجه بینندگان داشته، چنین حوادثی را چطور از سر خواهد گذراند و آیا می تواند جایگاه خود را در میان سایر کانال های فارسی زبان حفظ کند یا خیر.


منبع : بانی فیلم - اول نیوز

عکس قمرالملوک نوه دختری امیرکبیر

قمرالملوک اعتماد قاجار نوه دختری امیرکبیر تنها بازمانده این خاندان است که این روزها در یکی از آسایشگاه های استان البرز 100 سال را پشت سر گذاشته و در انتظار تجربه طلوعی دیگر از زندگی است.

مدیرآسایشگاه در شرح حال نوه امیرکبیر گفت: او به بیماری وسواس دچار است و با گذشته مرفه ای که داشته ، اکنون زندگی در اینجا برایش کمی دشوار شده است.

وی افزود:تجربیات و سبک زندگی پیشین او با اکنون ،زمین تا آسمان متفاوت است؛ او روزی موزییسن بوده، عادت به پوشیدن لباس های آنتیک و شیک داشته است، حمامش هم مجلل و با تشریفات بوده  دراینجا حتی برای استحمام نیز مقاومت می کند زیرا زندگی که قبلاً داشته بسیار با آنچه اینجا تجربه می کند فرق دارد.او حتی مدتی هم در یکی از هتل های تهران زندگی می کرده و در نهایت تصمیم گرفته می شود که به کرج کوچ کند و روزهای پایانی عمرش را دراینجا بگذراند.

ماجرای حضور «دارین حمزه» در یک فیلم غیراخلاقی چیست؟


» سرویس: ایسنا
رسانه های دیگر - رسانه دیگر

«دارین حمزه» دیگر در ایران شناخته شده است. او با «کتاب قانون» میری به سینمای ایران معرفی شد و بعد هم فیلم های «شکارچی شنبه» و «33 روز» را بازی کرد و حالا هم در پروژه «فرشتگان قصاب» ایفاگر نقش است.

به گزارش ایسنا،«جهان» به نقل از آوینی فیلم،نوشت: این بازیگر زن لبنانی الاصل با بازی در این فیلم‌ها کارنامه پرباری در سینمای ایران از خود به جا گذاشته است، فیلم هایی که در ایران برچسب ارزشی خورده و در سینمای انقلابی ایران قابل تعریف هستند.

اما در این بین فیلمی به کارگردانی «دانیل آربید» در جشنواره فیلم لوکارنو به نمایش درآمد که با سر و صدای زیاد رسانه‌های صهیونیستی همراه بود. «هتل بیروت» که سال 2011 میلادی در لبنان ساخته شد هیچ وقت اجازه اکران در این کشور پیدا نکرد چرا که گفته می‌شد در آن به ترور رفیق حریری اشاره شده است.

سر و صدای رسانه‌های غربی و صهیونیستی از این باب بود که خانم «دارین حمزه»، همان بازیگر فیلم‌های ارزشی سینمای ایران در «هتل بیروت» به ایفای نقش پرداخته است. «حمزه» در این فیلم که با حمایت کمپانی‌های صهیونیستی و توسط یک شبکه فرانسوی ساخته شده است نقش یک خواننده را بازی می‌کند.

صحنه‌های مستهجنی که در «هتل بیروت» به نمایش درآمد و «دارین حمزه» نیز یک پای اصلی این صحنه‌ها معرفی شد احساسات بینندگان را برانگیخت؛ بینندگانی که چه در ایران او را می شناختند و چه در سینمای لبنان.

این اتفاق درحالی رخ داد که افکارعمومی منتظر پاسخگویی وی بودند تا اینکه رمضان سال 2012 مصاحبه‌ای توسط خبرگزاری عرب زبان «نورت» با دارین حمزه منتشر شد. در این مصاحبه حمزه تمام صحنه‌های مستهجن فیلم را تکذیب کرد.

گرچه این مصاحبه حمزه تاکنون توسط رسانه‌های داخلی بایکوت خبری شد و با سکوت گذشت اما این بازیگر تمام ماجرای "هتل بیروت" را در چهار پاراگراف تعریف می‌کند.

متن کامل ترجمه شده این مصاحبه که منتشر شده در ادامه می آید (متن اصلی نورت):

حمزه گفته که آن صحنه ها را bdobllerh بازیگر فرانسوی به جای او بازی کرده است.

دارین ادامه می دهد که به آداب و رسوم یک دختر عرب متعهد است و قبول نمی‌کند که با صحنه های زشت به تحریک مخاطبان عرب بپردازد و نسبت به آن صحنه‌ها اعلام بی‌‎گناهی می کند.

او افزوده است:در حال حاضر خودم به خاطر وجود آن صحنه‌ها شرمنده هستم اما مدیر قراردادم (دانیل آبرید) برای اینکه من متضرر نشوم پیشنهاد داد به جای فسخ قرارداد به جای من خانم bdobllerh بازی کند.

در این فیلم"دارین حمزه" نقش زنی را دارد که دچار مشکلات ناشی از جدایی از همسر شده. او با مردی فرانسوی آشنا و درنهایت متوجه می شود که مرد برای سازمان جاسوسی اسرائیل(موساد) کار می‌کرده و در نهایت از ازدواج با آن مرد، سر باز می‌زند.